2010. december 9., csütörtök

Megjelent két oktatókönyv

Megjelent a Hegymászás nyáron és a Hegymászás télen című nyári és téli oktatókönyv!
Előbbivel szemben kicsit elfogult vagyok, mert én voltam az egyik lektora. Az az igazság, hogy elfogultság ide vagy oda, ennél jobb oktatókönyvet még külföldön sem láttam. A boulderezéstől kezdve a Via Ferrata-n át a nagyfalmászásig mindent kiveséz.
Most 20 %-al olcsóbban kaphatjátok meg a könyveket külön-külön.  Ha a kettőt együtt rendelitek, akkor a kedvezmény 40% (5995 Ft a csomag ára), a szállítási költséget is átvállaljuk és adunk egy 1000 Ft-os vásárlási utalványt ajándékba. A két kötetre a 40 %-os kedvezményes ár 2010. december 31-ig érvényes.
Egyéb részletek az oktatókönyvekről >>

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    A bejegyzés alján lévő link szerint 5995ft (40%os kedvezmény) a két könyv, itt meg 7992 ft(20%os kedvezmény) szerepel, akkor most melyiknek kellene hinni?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Pali,

    Köszönöm, hogy felhívtad erre a figyelmem. Már ki is javítottam. A kiadó utólag engedett a csomag árból, így ezt én is tovább tudtam csökkenteni. Fontos, hogy csak 2010. december 31-ig érvényes az 5995 Ft-os csomag ár.

    Üdv.:
    Levente

    VálaszTörlés
  3. biztos csak dec.31-ig?
    engem érdekelne pedig :)
    Üdv,
    Bálint

    VálaszTörlés
  4. Kedves Bálint,

    Biztosan dec. 31-ig volt akció. Sajnálom, hogy lecsúsztál róla.

    Üdv.:
    Levente

    VálaszTörlés